بکارگیری راه حل iET ITSM در شرکت راه آهن دولتی سوئیس (SBB)

راه­ آهن دولتی سوئیس به منظور بهبود ارتباط میان شرکت­های ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و شرکتSBB Informatikچارچوب ITSM را پیاده­ سازی کرد.

InformatikSBBسرویس­های IT را به کلیه بخش­های راه آهن سوئیس (بزرگترین شرکت حمل و نقل سوئیس) ارائه می ­نماید. این شرکت با بودجه حدود 550 میلیون فرانک سوئیس(580 میلیون دلار) راهبری و عملیات 1000 برنامه کاربردی شامل 50 تا70 درصد نرم ­افزارهای اصلی را برعهده دارد. بیش از 800 نفر از کارکنان Informatik مسوول پشتیبانی از زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت راه آهن دولتی سوئیس هستند.

iET ITSMپلتفرم متمرکز برای مدیریت شرکت­های ارائه دهنده خدمات مختلف است و برای یکپارچه کردن شرکت­های کلیدی ارائه دهنده خدمات از واسط­ های استاندارد استفاده می­ نماید. در حال حاضر 26000 نفر از کارکنان شرکت راه آهن دولتی سوئیس (SBB) از راه حل iET ITSMاز طریق اینترنت استفاده می ­کنند.