در ماه نوامبر 2012 BankservAfricaبزرگترین شرکت نقل و انتقالات خودکار بانکی از الگوهای تجربه شده چارچوبITIL برای بهبود و کاهش هزینه سرویسهای ارائه شده به مشتریان بهره گرفت و چارچوبی را فراهم کرد که سازمان را قادر خواهد ساخت تا حوزه های بهبود مستمر عملیاتی را شناسایی و اجرا نماید. در همین راستا شرکت راه حل یکپارچه و مبتنی بر چارچوب ITILتحتعنوان Marvel’s MSM Expert برای تسهیل روند اجرای پروژه انتخاب کرده است. آقای Chris Nolteرئیس عملیات در BankservAfricaاظهار داشته است که" کار واقعی و اصلی نگاشت فرآیندهای سازمانی به چارچوب ITIL به منظور سنجش و الگوبرداری عملیات ما، شناخت فعالیتهای جاری و حرکت به سمت بهبود خواهد بود". "این فرآیند سنجش- بازبینی- بهبود دائمی است". وی تاکید کرد که "این یک سفر است" . این چارچوب تضمین مینماید که سازمان در کلاس جهانی باقی میماند و سرویسها را در کلاس جهانی ارائه خواهد کرد و چابکی لازم برای برآورده ساختن نیازهای متغیر مشتریان خود را پیدا کرده است.